Ens fumiguen

http://esclavosdelsistema11.blogspot.com.es/2017/11/otra-vez-se-detecta-en-europa-una.html

No sabeu per què s'apuja el rebut de la llum? Doncs, per l'activitat HARPP, que vol dir les  irradiacions de freqüències elèctriques que totes les grans antenes de la Península dirigeixen contra els núvols per  a trinxar-los i fer que no plogui. No veieu com s'esbocinen en franjes, pilotes, pastetes, porcions en paral·lel...? Aquests kilowats els paguem el gran públic, els goim, a través del rebut de la llum, així de senzill. Senyors i senyores, pareu ja de viure tan cofois, però tan enganyats.

La teoria de l'Evolució i l'Anís del Mono

Als anys 60, als 19 anys em pensava que l’home venia necessàriament del micus i que feia un o dos milions d’anys que l’home ja existia damunt la Terra. Era una visió incompatible amb la fe cristiana i encara que alguns ho volien lligar tot, com si no passés res, el millor era abandonar. Anys després em vaig adonar amb sorpresa que l’evolucionisme tenia molts contradictors per part de gent sàvia i que distava molt de ser una teoria científicament demostrada. Avui això ja és una evidència. Als governs ateus aquella teoria els anava molt bé i es van afanyar a ensenyar-la a les escoles, però avui el creacionisme i l’anomenat Disseny Intel.ligent guanyen adeptes i es fan els amos d’Internet enregistrant-se moltes més entrades sobre creationism que no pas sobre evolutionism.

Si ens diuen que el genoma del simi és el 98% igual que el de l’home, com pot ser que es doni una diferència infinita entre l’home o la dona i el simi? Quan escriuran els simis un poema com L’Atlàntida de Verdaguer o construiran un avió o aniran a la Lluna? Quan faran una vaga de fam? Això ens demostra amb bona lògica que la diferència entre els simis i els humans no rau pas en el genoma sinó en l’ànima i que aquesta és el veritable factor de l’evolució, la que marca la diferència i l’esglaó perdut que els científics encara no han pogut trobar per a demostrar definitivament la seva teoria de l’evolució, encara que diuen que acabaran trobant-lo. També per a ells és una qüestió de fe.

Per altra part, la igualtat entre el genoma del simi i el de l’humà, sembla confirmar que tot és al revés, o sigui, que el simi ve de l’home. En temps molt antics, en una civilització oblidada, els homes ja van tenir la temptació d’experimentar en qüestions de la vida, i els sortirien els micus i potser amb la finalitat de fer-los servir per treballar. Aquesta teoria val tant com la primera i és difícil de descartar. Ja la fundadora de la teosòfia, la russa Blavatsky, en el segle XIX, va escriure que la humanitat antiga havia comès moltes aberracions fent encreuaments entre humans i animals. No s’han pogut trobar esquelets sencers d’espècies anteriors a l’home, només peces soltes, qui sap si d’individus tarats, a partir de les quals es fan recreacions i dibuixos que, no obstant, poden impactar molt negativament els nostres infants. Per què ens ha d’interessar venir d’un prehomínid geperut i pelut amb cara de babau, quan resulta tan senzill de refutar-ho? El principi de Darwin que diu que la selecció natural fa que visqui el més fort, es contradiu amb la imatge d’un animal que tenia els pulmons aixafats i que difícilment podia sobreviure. També els milions d’anys semblen més un comodí, que tot hi cap, per fer que les coses sorgeixin algun dia per casualitat, que no pas una dada científica. Si no volem creure en Déu, sempre ens quedarà el recurs de dir que ens van fer uns extraterrestres, però la teoria de l’evolució ja no serveix. Llegeixo en un diari: “un científic afirma que almenys fa 3500 milions d’anys que Mart és un planeta àrid i desèrtic”. Ja cal fe, però la gent s’ho creu perquè ho diu la ciència. Per això, el creador badaloní de l’Anís del Mono va posar aquella frase a l’ampolla, amb la foto de Darwin, que diu: “Es el mejor. La ciencia lo dijo y yo no miento”.   

  

Per aprendre a llegir: Mètode sil·làbic!!!

A Espanya, i també a Catalunya pel que fa al català, s’ensenya a llegir amb el mètode global i ja fa anys que es va desterrar el mètode sil·làbic amb el qual els nostres pares i avis i molts de nosaltres vam aprendre a llegir en quatre dies. Ara molts nens i nenes tenen grans problemes per llegir durant tota la Primària, que és fins als 11 anys.

El mètode global consisteix en ensenyar a llegir paraula per paraula. Han de fotografiar la paraula a còpia de veure-la moltes vegades: PORTA, AIGUA, ESTEL, ROSER, PILAR, MIQUEL, ANDREU... En canvi el mètode sil·làbic comença per ensenyar les cinc vocals i després a llegir-les combinades amb les consonants, de síl·laba en síl·laba: ma, me, mi... ra, re, ri... Al cap de poc ja es poden llegir paraules senceres: mama, nena, pila, gallina  . Després s’ensenyen les síl·labes inverses: ab, ac, oc, uc, am, em, im etc. i les altes combinacions, com bra, bre,bri... tra tre,tri... tar, ter, tir... etc. El resultat és que en qüestió de mesos ja s’ha après de llegir i molt abans dels cinc anys, si es vol. En canvi, amb el mètode global, cada vegada que l’alumne es troba amb una paraula nova, i no diguem si és llargueta, ja dubta, intenta endevinar-la per anar de pressa i massa sovint l’erra. No està acostumat a sil·labejar amb rapidesa. I això passa fins i tot amb nens llestos, i augmenta els casos de dislèxia i fracàs escolar. El mètode global és propi de llengües immensament complicades com l’anglès o l’alemany en les quals no hi ha regles gramaticals fiables. Per exemple, a en anglès pot llegir-se a, ei, o i fins i tot e. La e: i, e... La u: u, a, o, iu... No hi ha manera de saber la pronúncia dels mots si no s’han sentit a dir moltes vegades.  Doncs, bé, aquest mètode global s’ha volgut imposar també al castellà, català, basc, gallec... que són idiomes molt senzills de llegir. És un mètode criminal. Ho va dir el govern francès, ja l’any 2005, alarmat pels casos de dislèxia i perquè als 11 anys molts nens encara no sabien llegir. Van imposar per decret el retorn al mètode antic, al mètode sil·làbic. I això a mig curs. També l’abril de 2012 va saltar a la premsa una notícia sorprenent. Una mestra d’Andorra, Garbina,  de l’escola espanyola, seria acomiadada a la fi del curs perquè ensenyava massa als seus pàrvuls, ja que amb 4 anys ja sabien llegir, escriure, sumar i restar. Tots els alumnes i pares n’estaven molt contents, però la mestra no encaixava en el programa educatiu espanyol.  Ja ho va dir un iluminati fa anys: la canalla estudiaran molts anys, però no aprendran res. I és el que ha passat. Tothom sap que Alemanya està important tècnics i professionals qualificats. El que no se sap és que a Alemanya no s’ensenya a llegir fins als 6 anys i ara en recullen les conseqüències. Tot això no passa perquè sí. Està tot programat perquè la gent no aprenguin i els països puguin ser més manipulables. Per tant, no és culpa dels nostres mestres. CONSELL: Compreu un llibre de mètode sil·làbic i ensenyeu a llegir els fills a casa tant aviat com pugueu. Ja fa anys que es va demostrar que el cervell dels nens a partir dels 5 anys ja ha fet el seu procés i allí es queda amb el seu grau d’intel·ligència corresponent per a la resta de la vida. És quasi  impossible trobar un llibre escolar sil·làbic. Encara que siguin en castellà, no importa perquè també la gent gran saben llegir perfectament en català, tot i haver-ne après en castellà. Amb el mètode global i els pocs anys que van anar a estudi, la majoria serien analfabets.   

Francia prohibirá el método global de lectura por los numerosos casos de dislexia

Este sistema introduce a los niños en el mundo de la lectura a través del reconocimiento global de cada palabra

  • Fecha de publicación: 9 de diciembre de 2005

El ministro francés de Educación Nacional, Gilles de Robien, ha puesto en marcha una campaña contra el método global de aprendizaje de la lectura y ha asegurado que en ocho días se publicará una circular para prohibirlo definitivamente.

La circular se aplicará a partir de enero de 2006 "y los profesores no tendrán ya derecho a aplicar el método y las obras basadas en el mismo no deberán ser utilizadas", ha señalado De Robien, que, entre las razones que le han llevado a tomar esta decisión a mitad de curso, destaca "la epidemia de dislexia provocada por el método global".

Esta manera de enseñar a leer, efectivamente identificada por numerosos profesionales como causante de dislexia, introduce a los niños en el mundo de la lectura a través del reconocimiento global de cada palabra, técnica muy diferente al tradicional método silábico.

El ministro espera así obtener en los próximos 15 años una disminución del número de niños que no saben leer ni escribir correctamente a los 11 años de edad.